пʼятницю, 5 квітня 2019 р.

Здорові діти – здорова нація


Здоров’я бережіть, доки малі
Мудрими ідіть по цій землі.
Хай кожен з нас в житті запам’ятає,
Що без здоров’я щастя не буває
         Людина – найдосконаліше творіння природи. Найголовніше, найдорожче, що є у людини – її життя, а здоров’я – це запорука щасливого, радісного, гармонійного життя. Здоров’я – найбільша цінність не лише окремої людини, а й усього суспільства. Воно не дається, а лише формується, зміцнюється, здобувається шляхом цілеспрямованої напруженої праці над собою і набуття знань, засад здорового способу життя. Тому, необхідно навчити кожну дитину «науці здоров’я», здоровому способу життя, адже відомо, що саме у дитячому та підлітковому віці в людей формуються основні життєві норми, цінності та установи.
         До Всесвітнього дня здоров’я в Монастирищенській районній бібліотеці для дітей проведена година здоров’я: «Здорові діти – здорова нація».
Учасниками заходу стали найменші читачі бібліотеки учні 1-В класу ліцею «Ерудит» (вчитель Олена Данько). Бібліотекар розповіла дітям про те, як потрібно берегти і зміцнювати своє здоров’я, а саме – дотримуватися режиму дня, правильно харчуватися, займатись спортом, загартовуватись. Діти пригадали правила гігієни, познайомились з прислів’ями та приказками українського народу про здоров’я, відповідали на питання бібліотекаря, що ж треба робити, щоб бути здоровими. Бібліотекар побажала дітям дбати про себе і ніколи не забувати, що здоров’я – це найцінніший подарунок природи. А здорові діти – здорова нація. Тож ростіть здоровими, діти, щоб раділи ви світові, а світ радів вам!






Немає коментарів:

Дописати коментар