пʼятниця, 7 квітня 2023 р.

Чи бути здоровим, вирішуєш ти!

 7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. Здоров'я - це найкращий подарунок природи, однак про нього треба весь час думати і дбати.
В Монастирищенській бібліотеці для дітей до Всесвітнього дня здоров'я діє виставка-порада: "Чи бути здоровим, вирішуєш ти!" Книги представлені на виставці здебільшого стосуються безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни, а також книги про згубний вплив шкідливих звичок на становлення особистості дитини. Усіх бажаючих запрошуємо до корисного читання.
Бережіть себе і свій організм, радійте життю, набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя. Пам'ятайте, що ваше здоров'я у ваших руках!





















Немає коментарів:

Дописати коментар