вівторок, 15 травня 2018 р.

Моя сім’я, мій світ


Родина, дорога родина!
Що може бути кращим в світі усім?
Чим більше дорожить людина
За батьківський і материнський дім?
Що може бути кращим за вечерю в домі,
За батьківським міцним столом,
Де в шумнім гомоні і в кожнім слові
Все сповнене любов’ю, а не злом?
 Де можна більше зачерпнуть любові?
Де взяти більше доброти?
Як в материнськім ніжнім слові,
Як батька щедрої руки.
         Нічого немає у світі найдорожчого для людини, ніж сім’я,
любов рідних людей особливо потрібна нам у скруті, вона надає сили подолати невдачі і відчай, прихилити до себе долю. А як приємно розділити з родиною радість, святкувати перемогу, відчувати, що твої батьки залишаються з тобою. Кожна людина завжди з великою повагою і душевним трепетом згадує те місце, де промайнуло її босоноге дитинство з дивосвітом казкою у затишній оселі. Кожна сім’я має своє коріння. Так, у нашому суспільстві склалося, що ми знаємо тільки як звуть дідуся, бабусю. Наші пращурі зберігали відомості про свій рід до сьомого коліна, пишалися своїм родоводом, намагалися не зганьбити його честі своїми вчинками.
         До Міжнародного дня сім’ї в районній дитячій бібліотеці була проведена родинна бесіда «Моя сім’я, мій світ» для учнів 5-В класу ліцею «Ерудит». Бібліотекар розповіла дітям про родинні традиції українського народу. Закликала дітей берегти свою родину, бо кожна сім’я унікальна по-своєму.
         Сім’я, родина і Батьківщина – це назавжди поєднані поняття. Людина до глибокої старості пов’язана з тією сім’єю, з якої вона вийшла. Прекрасно, коли в сім’ї панує мир і злагода, взаєморозуміння і повага, кохання і вірність, теплота і затишок. Нехай наші славні українські родини примножуються, процвітають, зберігають свої традиції та передають їх від роду до роду, від покоління до покоління.








Немає коментарів:

Дописати коментар