середу, 7 квітня 2021 р.

«Здоровим, друже, завжди будь- шкідливі звички всі забудь…!»

Здоров’я – це дар. Його треба шанувати, не витрачати, а берегти. Людина, яка не хворіє почувається впевнено, бо вона усвідомлює, що керує своїм здоров’ям, є його господарем. Саме тому з дитинства треба формувати, навички щодо ведення здорового способу життя. Одним із головних завдань сьогодення є виховання здорової дитини, охорона її здоров’я. Щорічно, 7 квітня, відзначається Всесвітній день здоров’я. Мета дня – привернути увагу громадськості до питань охорони здоров’я, залучення підростаючого покоління до здорового способу життя До Всесвітнього дня здоров’я. Працівники Монастирищенської бібліотеки для дітей, разом з фахівцем Інтернет-центру, підготували годину здоров’я: «Здоровим, друже, завжди будь- шкідливі звички всі забудь…!»

Немає коментарів:

Дописати коментар